Sunday, July 21, 2013

HAPPY FOR THIS PAST 2 DAYS

Menu buka puasa ahad ( 21/07/2013)


Alhamdulillah..Hari ini (Isnin 22/7/13) merupakan hari yang ke13 Ramadhan aku sambut. Menu Syukur segalanya bejalan lancar. Sabtu & Ahad yang lepas aku puas berjalan ke Kota cari baju raya sambil mengambil tempahan baju raya orang. Segalanya dah selesai. Aku stop dulu dari ambil tempahan-tempahan lagi. Sekarang tumpukan pada kerja dan nak sediakan persiapan raya pula.
Dalam 2 hari ini juga lah aku rasa happy sedikit. happy kerana aku rasa macam aku da dapat Fairuz yang aku kenal sebelum ini.
Sejak aira lahir hubungan aku dengan fairuz semakin renggang. Banyak hal kami tidak sehaluan. kami juga lebih selesa buat hal masing-masing. Tapi sabtu ahand ni, semua nya jadi lain..
Fairuz dah mula banyak cakap dengan aku dan juga bergurau.
Mmm..pelik tu memang pelik. Aku pun masih belum dapat duga lagi, apa yang boleh buat dia burubah sikap. Sebab kalau aku, simple jer..orang buat baik, aku baik, orang buat masaalah aku menjauhi.
Aku berharap hubungan kami happy seperti dulu..Aminnn..

No comments:

Post a Comment